We wtorek w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej odbył się koncert finałowy naszego projektu "Recykling ma sens". Był to moment zaprezentowania naszej pracy, dla niektórych trwającej nawet cały rok :)
Z mojej strony, oprócz drobnego zaangażowania aktorskiego, można było zobaczyć recyklingowe torebki, widniejące już tutaj na blogu. To dla mnie zupełnie nowa atrakcja, ponieważ na scenie teatru moje wyroby prezentowane były pierwszy raz.
Frekwencja gości przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, publiczność zajęła wszystkie miejsca, wśród 402 miejsc nie można było znaleźć ani jednego wolnego! My wszyscy, twórcy, aktorzy i opiekunowie, upojeni szczęściem, zadowoleniem, przepełnieni energią i entuzjazmem, nie możemy się już doczekać dalszych pomysłów, inicjatyw i współpracy :)

Kilka zdjęć na rozgrzewkę, na razie nie mamy ich zbyt wiele, bo trzeba je dopiero uzbierać od wszystkich fotografów, przejrzeć i ogarnąć :) mnie na tych zdjęciach dość mało, ale mój materiał z Muńkiem i torebki są!