Besty - pytanie do Was

Coraz więcej myślę o moich wyrobach z poprzednich lat. Czasem trafiam na rzecz zrobioną dawno temu, która nie przykuła zbyt wiele uwagi, ale na którą zaświtał mi nowy sposób na kontynuację. Zastanawiam się, czy nie zapomniałam i nie porzuciłam jakiegoś pomysłu, który był na prawdę dobry i wart ponownej uwagi. W związku z tym, chciałam Was prosić o przejrzenie pokazanych poniżej archiwalnych zdjęć i wybranie spośród nich dwóch najciekawszych, które najbardziej się Wam podobają. Mój plebiscyt podzielę na kategorii, bo gdybym miała wrzucić wszystko na raz, byłoby tego za dużo, sama bym się w tym nie połapała. Dziś startujemy z torebkami.

Liczę na Wasze komentarze :)


1. Szydełkowe torebki-worki:

2. Torebki szydełkowe:



3. Torebki jeansowe:



4. Torby z krawatów:


5. Torby z tkanin: